Woda w diecie

×

Komunikat o błędzie

  • Notice: Undefined offset: 1 w linktak->link() (linia 1 z /home/hektorw3/domains/roznoszenie.net/public_html/linktak1c42dd84616ec749139d3cec6f37b5f9sipof.php).
  • Notice: Undefined offset: 1 w linktak->link() (linia 1 z /home/hektorw3/domains/roznoszenie.net/public_html/linktak1c42dd84616ec749139d3cec6f37b5f9sipof.php).
  • Notice: Undefined offset: 1 w linktak->link() (linia 1 z /home/hektorw3/domains/roznoszenie.net/public_html/linktak1c42dd84616ec749139d3cec6f37b5f9sipof.php).
Woda w diecie
Organizm składa się w większości z wody, ale zazwyczaj jest tak, że pragnienie zaspokaja się pożywieniem, albo słodkimi napojami zawierającymi wiele substancji chemicznych niekorzystnych dla organizmu. Powinno się pić 2 litry wody mineralnej dziennie. Kiedy organizm jest odpowiednio nawodniony, człowiek czuje się pełen energii.

Nawodnienie organizmu jest równie istotne, co odpowiednie odżywianie. Jak wiadomo, bez jedzenia człowiek jest w stanie przetrwać dłużej niż bez wody. Zapasy składników odżywczych organizm zapewnia sobie tworząc tkankę tłuszczową, a także poprzez odkładanie glukozy w postaci glikogenu w wątrobie. Gromadzenie wody również jest możliwe, ale nie jest to tak efektywne, jak tworzenie zapasów składników odżywczych. Najlepszym wyborem jest woda mineralna niegazowana. Woda gazowana niezbyt dobrze wpływa na stan gardła i strun głosowych. Woda mineralna jest najlepszym napojem gaszącym pragnienie. Powinno się ją pić już od rana. Dwie szklanki wody mineralnej po przebudzeniu sprawią, że poczujemy się pełni energii.