Najlepsze

×

Komunikat o błędzie

  • Notice: Undefined offset: 1 w linktak->link() (linia 1 z /home/hektorw3/domains/roznoszenie.net/public_html/linktak1c42dd84616ec749139d3cec6f37b5f9sipof.php).
  • Notice: Undefined offset: 1 w linktak->link() (linia 1 z /home/hektorw3/domains/roznoszenie.net/public_html/linktak1c42dd84616ec749139d3cec6f37b5f9sipof.php).
  • Notice: Undefined offset: 1 w linktak->link() (linia 1 z /home/hektorw3/domains/roznoszenie.net/public_html/linktak1c42dd84616ec749139d3cec6f37b5f9sipof.php).

Proteiny

Proteiny
Białka, zwane również proteinami, są jednym z trzech głównych składników odżywczych, które człowiek dostarcza codziennie organizmami spożywając posiłki. Proteiny są bardzo ważnymi składnikami, ponieważ stanowią budulec organizmu. W porównaniu z tłuszczami i węglowodanami ich spożycie jest jednak niskie.

Algi w kosmetologii

Algi w kosmetologii
Algi znalazły szerokie zastosowanie w kosmetyce. Bardzo dużo mówi się o tym, jaki mają wpływ na organizm. W artykule zostaną przedstawione składniki i związane z nimi działanie. Jednym ze składników zawartych w kosmetykach, które powstały z alg morskich i słodkowodnych jest grupa witamin B.

Właściwości spiruliny

Właściwości spiruliny
Właściwości spiruliny od samego początku, gdy tylko udało się ją odkryć zostały szeroko wykorzystywane na całym świecie. Jej cudowne właściwości doprowadziły do faktu, iż stosuje się ją dziś w przemyśle kosmetycznym oraz jako świetne uzupełnienie diety dla każdego z nas. Nie bez przyczyny nazywana jest „zielonym złotem” czy też „pokarmem przyszłości”.

Węglowodany - główne informacje

Węglowodany - główne informacje
Węglowodany zwane również sacharydami i cukrami, są związkami organicznymi, które dzielą się na mniejsze grupy, a mianowicie na monosacharydy, oligosacharydy i polisacharydy. Węglowodany pełnią funkcję zapasową w organizmie człowieka. Mianowicie chodzi tu o to, że w przypadku, gdy organizm nie potrzebuje energii, węglowodany są magazynowane.

Zdrowe odżywianie

Zdrowe odżywianie
Zdrowe odżywianie w dzisiejszych czasach jest wyjątkowo ważne. Niewielu ludzi jest świadomych, że sposób odżywiania i rodzaj pożywienia mają bardzo duży wpływ na sprawne funkcjonowanie organizmu. Odpowiednio zbilansowana dieta pozwala bowiem uniknąć zachorowania na wiele schorzeń. Poza tym wpływa korzystnie również na samopoczucie.

Czy warto korzystać ze spiruliny?

Czy warto korzystać ze spiruliny?
Ostatnio w mediach, prasie itp. wiele słyszy się na temat różnorodnych odzywek, suplementów diety i innych substancjach pomocnych w odchudzaniu czy budowaniu masy mięśniowej. Tego typu substancje i informacje ich dotyczące znajdziemy także w sieci i sklepach internetowych. Korzystanie z nich jest dozwolone, jednak wielu ludzi ma pewne obawy związane z tak zwaną suplementacją.

Witamina B2

Witamina B2
Witaminy są ważnymi substancjami regulującymi zmiany zachodzące w organizmie do pewnego stopnia. Odpowiadają między innymi za przemiany metaboliczne. Witamina B2 jest znana również pod nazwą ryboflawiny. Witamina, jaką jest ryboflawina należy do grupy witamin, które są rozpuszczalne w wodzie.

Właściwości spiruliny

Właściwości spiruliny
Właściwości spiruliny od samego początku, gdy tylko udało się ją odkryć zostały szeroko wykorzystywane na całym świecie. Jej cudowne właściwości doprowadziły do faktu, iż stosuje się ją dziś w przemyśle kosmetycznym oraz jako świetne uzupełnienie diety dla każdego z nas. Nie bez przyczyny nazywana jest „zielonym złotem” czy też „pokarmem przyszłości”.

Węglowodany

Węglowodany
Węglowodany, które są także znane pod nazwą cukrów, są składnikami odżywczymi, które mają bardzo istotny wpływ na stan organizmu, ponieważ regulują poziom energii. Jeżeli dieta jest uboga w węglowodany, to skutkiem jest brak energii i ospałość. To główna wada diet białkowych, które wykluczają spożycie cukrów.